marți, 13 septembrie 2011

Prima zi de scoala

Bucurii, emotii, multe flori si amintiri din vacanta....Boboceii clasei intai, printre care si dragul meu baietel, au pasit ieri timizi in curtea scolii cu ghizdane frumoase şi cu buchetele de flori pentru doamna învăţătoare, pe care aşteptau cu nerăbdare s-o cunoască. Noi parintii care ii insoteam eram cu siguranta mai emotionati decat cei mici....oare cand a crescut baietelul meu atat? Revad inca clar in minte clipa in care l-am vazut si l-am strans pentru prima data in brate...simt inca emotiile de dinaintea nasterii...parca ieri l-am auzit spunand pentru prima data "mama" ...si inima mi s-a oprit in loc cand l-am vazut ca face primul pas...acum il vad cu ghiozdanelul in spate ... asezat in a doua banca pe randul de la geam....oare cand a crescu baietelul meu ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu