marți, 16 august 2011

Rosii uscate la soare



rosii (eu am avut de gradina)
3-4 zile de soare puternic
ulei de masline

Inca de anul trecut am tot copt rosiile astea in gand si uite ca in sfarsit am reusit sa pun si in practica.

Rosiile le-am spalat bine, le-am spers cu un prosop si le-am taiat felii. O parte din ele au fost rosii cherry iar pe acestea le-am taiat in doua.
In doua tavi tapetate cu hartie de copt am asezat fellile de rosii cu taietura in sus.


Am acoperit tavile cu tifon si le-am pus in curte in soare cat mai puternic unde le-am lasat timp de 4 zile. Peste noapte am dus tavile in casa ca sa nu se umezeasca.

Peste 4 zile rosiile mele aratau asa....


Am asezat rosiile uscate intr-un borcan curat


 si am turnat ulei de masline cat sa le acopere.

Borcanul cu rosiile se pastreaza inchis la rece.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu