vineri, 12 august 2011

Bulion


rosii (eu am avut mari si carnoase.....productie proprie)
1 lgt salicil
sare grunjoada pentru muraturi dupa gust

...in primul rand sa mergem in gradina la cules....


...pe acestea din urma nu le punem la bulion....le lasam pentru salate...





....acestea au fost victimele....







Rosiile le-am spalat bine in mai multe ape iar apoi le-am oparit si le-am decojit.


Rosiile decojite le-am dat prin masina de rosii iar sucul rezultat l-am pus la foc mic intr-o  oala cu fundul mai gros.

....la mine au fost doua oale defapt...

 Am adaugat sare pentru muraturi dupa gust si am lasat la fiert pana a scazut 1/3 din cantitatea de suc. (mie imi place bulionul putin mai gros, cine il doreste mai fluid il poate fierbe si mai putin).
Am adaugat 1 lgt salicil si am lasat sa mai dea 2-3 clocote.
Am turnat bulionul fierbine in sticle sterilizate la cuptor si le-am pus in paturi pana a doua zi.
                              ....iar a doua zi la sedinta foto inainte de a fi puse la camara...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu