luni, 29 august 2011

Ciorba de rata


Aripile, spatele si gatul de la o rata de casa, 2 morcovi mai mari, 1 telina mai mica, un gogosar, 1 ceapa mare, 1 galbenus, un pahar de smantana, 3 tije de telina, leustean, sare, piper, pentru acrit bors sau otet dupa preferinta, patrunjel verde tocat

Am portionat carnea si am pus-o la fiert in apa cu sare. Am spumat de mai multe ori pana a ramas supa limpede.
Legumele si tijele de telina le-am curatat , le-am taiat cubulete si le-am adaugat in oala cu supa.
Cand toate am fost fierte am portivit ciorbita la gust cu sare si piper, am adaugat leusteanul tocat (mie imi place sa dea cateva clocote ca sa aiba ciorbita un gust mai puternic de leustean), am adaugat otet dupa gust si am lasat ca sa dea 2-3 clocote.
Am lasat putin ciorba sa se racoreasca si apoi am adaugat galbenusul frecat cu smantana.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu