luni, 29 august 2011

Rata pe varza




pulpele si pieptul de la o rata de casa (restul le-am folosit la ciorba de rata),
1 varza mai mare
1 ceapa mare
2-3 rosii
sare, piper, cimbru, marar.

...aceasta a fost rata....


In primul rand am am taiat varza fideluta si am frecat-o cu sare ca sa se inmoaie.

Am condimentat carnea de rata cu sare, piper si putin usturoi granulat
Am tocat ceapa cat mai marunt, rosiile le-am dat pe razatoare .
Am uns o cratita mai incapatoare (am vrut sa folosesc un vas de yena dar nu imi incapeau toate in el) cu untura, am pus in ea varza amestecata cu ceapa, rosiile date pe razatoare, sare, piper, cimbru si marar tocat si apa cat sa acopere varza
Am pus deasupra carnea de rata,

 am acoperit cratita cu un capac si am dat la cuptor cam o ora si jumatate. Dupa acest timp carnea si varza erau destul de bine patrunse. Am descoperit cratita si am mai dat-o inca 30 de minute la cuptor pana s-a rumenit frumos carnea si varza




2 comentarii:

  1. o bunatate si rata frumos rumenita,
    frumos lucrat,pe modul meu de a gati,simplu si curat
    o zi buna

    RăspundețiȘtergere
  2. Ina draga sa stii ca intr-adevar a fost o bunatate.....mai ales ca de muuuuuuuuuuuult timp imi era pofta de o rata pe varza calita

    RăspundețiȘtergere