joi, 11 august 2011

Compot de prune


prune mai tari
zahar ( 3 lg pentru fiecare borcan de 720 ml)
1 lgt salicil.

Prunele le-am spalat bine in mai multe ape iar apoi le-am asezat in borcane curate.
Pentru a afla de cata apa am nevoie pentru sirop am adaugat apa in unul din borcane pana s-a umplut iar apoi am turnat apa intr-o cana gradata. Am inmultit cantitatea de apa cu cate borcane cu prune aveam.
Pentru fiecare borcan am adaugat in apa cate 3 lg zahar. Am facut un sirop din apa, zahar si 1 lgt salicil iar siropul obtinut l-am repartizat in borcanele cu prune. Am capsat borcanele iar apoi le-am pus la foc mic
intr-o cratita cu fundul mai gros invelite in ziare. Le-am lasat pe foc pana a inceput sa clocoteaca apa in borcane. Am oprit focul si am lasat borcanele in apa sa se raceasca pana a doua zi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu