sâmbătă, 22 august 2009

Barbie Cake















...si pentru ca Iuliuta mea a implinit un anisor...
deci: am facut doua blaturi normale, unul patrat pe care asezat-o pe domnisoara Barbie, si unul rotund. Blatul patrat l-am taiat in doua, l-am insiropat bine ( un sirop din zahar caramelizat, esenta de rom si de vanile) si l-am umplut cu o crema de ciocolata.
Blatul rotund l-am taiat in 3 si dupa ce l-am insiropat bine l-am umplut cu o crema de caramel. Am pus amandoua blaturile gata umplute cam 2 ore la frigider pentru a se intari bine crema, apoi am luat blatul rotund si l-am sculptat in forma fustitei papusii.
2 pachete de unt le-am frecat spuma cu zahar pudra si esenta vanilie si apoi am intins aceasta crema peste blaturi, pentru a ascunde imperfectiunile si pentru a proteja glazura de martipan cu care am imbracat tortul de crema din interiorul blaturilor. Am mai dat apoi tortul la frigider inca cam 1-2 ore, ca sa se intareasca bine untul si apoi m-am apucat de asamblarea papusii si ornat.
Cat timp tortul a stat la frigider mi-am preparat glazura de martipan ( o sa scriu mai tarziu reteta de la glazura la Ornamente ). Deci prima data am imbracat in martipan blatul patrat, apoi fustita. Am asezat apoi cu foarte mare grija fustita in mijlocul blatului rotund. Am facut cu coada unei linguri de lemn o gaura fix in mijlocul blatului in forma de fusta, am largit-o putin si apoi am luat o papusa Barbie, am dezbracat-o si am pus-o in tort. Tot din martipan i-am mai facut si bluzita, panglica cu "La multi ani", cativa trandafirasi la rochita si gata.
Initial m-am gandit ca sa fac un tort ceva mai incarcat cu mai multe floricele dar pentru ca mi-a placut cum arata asa mai simplu l-am lasat asa, si oricum era deja si foarte tarziu iar mie imi pierise cheful...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu