miercuri, 18 noiembrie 2015

Pui cu urechi de lemn si muguri de bambus



Nu am mai pregatit ceva chinezesc de foarte mult timp, cred ca de mai bine de un an si cum saptamana trecuta am mancat la un restaurant chinezesc mi-a revenit apetitul pentru acest gust. Prin urmare, cu prima ocazie in care am fost la cumparaturi mi-am cumparat cateva ingrediente si astfel aceasta a fost cina noastra in aceasta seara.
Nu am mers dupa o reteta anume ci am incercat sa reproduc ceea ce am mancat la restaurant saptamana trecuta . A iesit ceva gustos care a fost pe placul intregii familii si farfuriile s-au golit instantaneu.

Am folosit asa:



1 piept de pui
1 morcov
1 ceapa rosie
2 catei de usturoi
cam 20 gr urechi de lemn dezhidratate
1/2 borcanel muguri de bambus
3 lg sos de soia
1 lg otet de orez
1 cana supa de pui
ghimbir sau pudra de ghimbir (eu am pus pudra pentru ca doar asa aveam acum in casa )
1 lgt amidon
Pentru inceput am pus la hidratat in apa urechile de lemn.

Am incins 2 lg ulei de masline intr-o tigaie si am prajit la foc mare pieptul de pui taiat fasii. Cand acesta a fost facut l-am scos din tigaie si in locul lui am pus la calit morcovul taiat in fasiute subtiri.


Cand morcovul s-a inmuiat putin am adaugat si ceapa cu usturoiul tocate marunt. Le-am mai lasat la calit 2 minute. Am pus in tigaie apoi mugurii de bambus scursi de apa din borcan si urechile de lemn hidratate si scurse de apa.


 Am adaugat si pieptul de pui inapoi in tigaie .
Intr-un bol am amestecat sosul de soia cu otetul de orez si le-am turnat in tigaie. Am presarat si putina pudra de ghimbir si am amestecat.
Am lasat la foc 2-3 minute iar apoi am adaugat si supa de pui in care am dizolvat amidonul . Am lasat la foc inca cateva minute pana sosul a scazut putin si s-a ingrosat .

Noi am servit cu orez si buchetele de broccoli gatite la abur.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu