marți, 24 noiembrie 2015

Melcisori cu ton



Nu prea sunt  fani peste copilasii mei insa stiu sigur ca tonul nu il refuza niciodata. Cu paste, in sandwich, sau bruschete e bine venit oricand asa ca macar o data pe saptamana avem ton in meniu.
Si legat de meniu voi ce le mai puneti copiilor in pachetelul pentru scoala? De obicei mie mi se cere sandwich pentru scoala , mai ales de catre Tony care acum de cand e in clasa a 5-a nu mai sta in pauza mare cuminte in bancuta ca sa isi ia gustarea ci isi ia pur si simplu sandwichul in mana si fuge in curte. Nu prea imi place mie acest lucru insa ma conformez...bine ca macar inca accepta pachetel de acasa si nu imi cere banuti ca sa isi cumpere el cine stie ce.  Placinte cu diferite umpluturi, pizza de casa sau acesti melcisori cu ton  sunt de asemenea gustari apreciate de copilasi pentru scoala asa ca de cate ori am timp seara pregatesc cate o portie pentru a doua zi.
Acesti melcisori eu i-am pregatit de mai multe ori si pentru aniversarile copiilor si s-au evaporat de fiecare data repede de pe platou, semn ca invitatilor le-au placut.

Pentru aluat avem nevoie de :

500 gr faina
2 lgt praf de copt
1/2 lgt sare
1 lgt zahar
125 ml ulei
125 ml lapte
125 gr cascaval razuit

Intr-un bol batem cu un tel laptele cu uleiul. Adaugam faina cernuta impreuna cu praful de copt. Adaugam si branza rasa si incepem sa framantam aluatul.

Pentru umplutura:
1 conserva ton (170 gr) bine scursa
2 oua fierte , rase
1 ceapa mica rasa
2 lg maioneza
2-3 lg porumb din conserva (optional)
sare si piper dupa gust

Amestecam toate ingredientele si condimentam dupa gust cu sare si piper.

Intindem aluatul pe o suprafata le lucru presarata cu faina si intindem umplutura deasupra.Rulam aluatul cat mai strans iar apoi il taiem felii de aproximativ 1, 5-2 cm grosime.

Asezam feliile intr-o tava tapetata cu hartie de copt si le coacem cam 20 de minute in cuptorul preincalzit la 170 grade.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu