miercuri, 13 februarie 2013

Clatite cu resturi



Ni se intampla mai mereu sa ne ramana mancare din ziua precedenta, mancare care parca nu mai e la fel de atragatoare asa ca incerc sa folosesc diferite resturi in alte retete...asa si cu aceste clatite...aveam niste resturi de friptura in frigider, cateva codite de la niste ciuperci pe care le-am folosit in alta reteta, o jumatate de conserva de porumb ramasa de la o salata. Dupa ce le-am analizat putin m-am gandit ca ar merge ca si umplutura pentru ceva...iar acel ceva am gasit eu de cuviinta ca ar fi niste clatite....

Am facut intai niste clatite din 2 oua, o cana cu lapte si putina faina.
Pentru umplutura am calit o ceapa in putin ulei, am adaugam friptura si ciupercile taiate marunt si am lasat sa se caleasca pana a scazut apa lasata de ciuperci. Am scurs porumbul si l-am adaugat in tigaie. Am condimentat cu sare si piper si am lasat la racit.
Am adaugat in umplutura si un ou usor batut si am amestecat.
Am umplut clatitele cu acest amestec , avand grija sa le inchid bine la capete. Le-am dat prin faina, ou batut si pesmet si le-am prajit in ulei incins.
Le-am scos pe servetele ca sa se absoarba execesul de ulei.
Le-am servit cu ketchup de casa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu