marți, 5 octombrie 2010

Prajitura Rigo- Jancsi






Blatul: 6 oua, 6 lg zahar, 6 lg apa rece, 3 lg cacao, 4 lg faina amestecata cu un praf de copt.
Batem ouale cu zaharul cam 10 minute apoi punem apa , cate o lingura rand pe rand si apoi adaugam faina amesteca cu praful de copt si cacao. Amestecam usor cu o lingura de lemn si apoi punem compozitia intr-o tava tapetata cu hartie de copt.
Dam la cuptorul preincalzit si verificam  cu o scobitoare cand e gata.
Crema: 500 ml frisca lichida, 500 gr ciocolata amaruie, 2 lgt ness.
Ciocolata se rupe bucati si se topeste impreuna cu nessul in frisca lichida pe baie de aburi. Se pune apoi la racit la frigider 2-3 ore si apoi se bate cu mixerul.
Montarea: Blatul se taie in doua si se umple cu crema.
Pentru glazura am folosit 2 tablete de ciocolata cu lapte pe care le-am topit pe baie de abui si apoi am adaugat in ciocolata cateva linguri de lapte . Am amestecat bine si am turnat peste prajitura.

Un comentariu: