luni, 22 iunie 2015

Frittata cu rosii si ceapa verde




Mereu am o problema cu micul dejun in sensul ca de multe ori nu mai stiu ce sa le dau copiilor sa manance. M-am saturat de sandwichurile pe care le-am pregatit aproape in fiecare zi pentru scoala si cred ca si ei s-au saturat asa ca macar acum in vacanta mi-am propus ca sa le prepar micul dejun cat mai sanatos.

Pentru aceasta frittata am folosit:
6 oua
cam 150 gr telemea
2 rosii
4 fire ceapa verde
sare, piper
Telemeaua am taiat-o cubulete.
Ouale le-am batut cu putina sare si piper (telemeaua e sarata si ea asa ca nu am pus multa sare)
Ceapa verde am taiat-o rondele.
Rosiile le-am taiat felii.
Am uns un vas termorezistent cu putin ulei.
Peste ouale batute am adaugat cubuletele de telemea si ceapa verde.
Am turnat amestecul cu oua in vasul uns cu ulei iar deasupra am asezat feliile de rosii.

Am dat la cuptorul preincalzit pana s-a rumenit frumos.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu