duminică, 3 august 2014

Pancakes cu ricotta


...din seria ce mai mancam la micul dejun ...

2 oua
200 gr faina
4 lg zahar
un pliculet praf de copt
350-400 ml lapte
250 gr ricotta

Intr-un castronel batem usor ouale. Adauga faina , laptele, zaharul si praful de copt si le batem putin cu un tel
Adaugam ricotta si amestecam bine.
Lasam compozia sa stea la rece 15-20 minute .
Incingem o tigaie pe care o ungem cu ulei cu ajutorul unei pensule.
Cu ajutorul unui polonic mai mic luam din compozitie si punem in tigaia incinsa.
Eu am o tigaie cu diamterul de 28 cm si am copt tot  cate trei pancakes o data.
Cand clatitele noastre fac bule la suprafata este momentul sa le intoarecm si pe partea cealalta.

Procedam la fel pana terminam tot aluatul.
...si cand sa le servim mi-am dat seama ca nu mai aveam miere asa ca le-am servit cu gem de caise si bucatele de caise tocmai culese de la noi din cais...foarte bune au fost....copilasii au papat tot din farfurie asa ca eu am fost cat se poate de multumita.....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu