duminică, 3 august 2014

Bomboane Raffaello




Am facut de mai multe ori bomboane Raffaello dar aceasta e prima data in care le-am facut in varinata cu foaie de napolitana. Mi-au placut parca mai mult in aceasta varianta datorita faptului ca se simte mai putin untul si seamana mai mult la gust cu originalul.

150 gr zahar pudra
200 gr nuca de cocos
200 gr lapte praf
250 gr unt
1 foaie de napolitana
migdale intregi
+ cocos

Mixam untul cu zaharul iar apoi adaugam nuca de cocos, laptele praf si foaia de napolitana zdrobita (eu am maruntit-o in robotul de bucatarie).
Amestecam bine compozitia.

Luam cate putin din compozitie, punem o migdala la mijloc, modelam in forma de mingiuta si o dam prin nuca de cocos.



Dam bomboanele frigider pana in momentul servirii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu