duminică, 3 august 2014

Clatite cu dovlecei

Pancakes dulci am facut pana acum in mai multe variante insa sarate nu am mai incercat . Am gasit reteta intr-un numai mai vechi din Click si cum aveam dovlecei in frigider m-am gandit sa o incerc...si foarte bine am facut....ne-am placut si precis le voi mai pregati  curand. Sunt foarte bune atat calde cat si dupa ce se racesc iar ca si sos eu am pregatit langa ele un salsa de rosii.



Avem nevoie de :
2 dovlecei
2 oua
1 cana apa minerala
1 cana faina
ulei pentru uns tava
sare, piper, o legatura marar

Curatam dovleceii, ii dam pe razatoare, ii presaram cu sare si ii lasam sa stea 15 minute , dupa care se storc bine de apa pe care am lasat-o.
Intr-un bol punem ouale usor batute, dovleceii storsi, apa minerala, faina, sare, piper si mararul tocat. Amestecam si lasam compozitia sa stea cam 30 minute.

Incingem o tigaie, o ungem cu ulei , luam din compozitie cu un polonic mic (cam 2 lg de mancat) si turnam in tigaie. Coacem clatitele pe ambele parti.

Noi le-am servit cu salsa de rosii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu