miercuri, 11 iulie 2012

Tort halbe de bere

Acesta a fost unul dintre torturile pe care le-am pregatit pentru ziua de nastere a sotului meu drag si a fratelui meu....Pentru ca fratele e nascut pe 3 iulie iar sotul pe 4 iulie i-am sarbatorit pe amandoi in acceasi zi impreuna cu familia....






Torturi au fost trei defapt.......primul acest tort in forma de halba de bere....cate una pentru fiecare sarbatorit....
apoi al doilea pe care l-am facut din restu de blat si crema ramase dupa ce am decupat si umplut tortul halba.....



Al treilea tort l-am pregatit pentru cheful sotului cu colegii....




Toate cele trei torturi au avut in comun  blatul cu cacao, bine insiropat cu un sirop din zahar caramelizat si umplute cu o crema ganaj din ciocolata alba.....ca si diferente tortul halbe de bere l-am imbracat in pasta de zahar iar celelalate doua au fost imbracate cu frisca.

Un comentariu: