marți, 29 mai 2012

Idei pentru meniu de picnic sau excursie copii

Maine baietelul meu drag va pleca intr-o excursie cu clasa... prima excursie fara mami si tati....nici nu va imaginati ce emotionata sunt, defapt ma incearca niste sentimente de ingrijorare si emotie de nici nu pot sa va povestesc...la noapte sigur nu dorm...
Pentru aceasta excursie de o zi fiecare copil va trebui sa isi puna un pachetel cu mancare...o jumatate de zi m-am tot gandit ce bunatati sa ii pregatesc puiului ca si pachetel....
...in caz ca mai exista mamici in dilema la acest capitol asa cum am fost si eu vin acum cu cateva propuneri...

1. Snitele din piept de pui - reteta de snitele nu cred ca mai e cazul sa o postez...
  
2. Mini -pizza -cred ca toti copii adora pizza iar aceasta varianta sigur va fi pe placul lor ....eu una le-am pregatit...

....si cam asta ar fi ceea ce am pregatit eu de aceasta data...plus un sandwich cu sunca....
Alte varinate ar mai fi:

4.Pateuri cu sunca si cascaval

5. Placinta cu carne si ciuperci

6. Tarta cu spanac si branza

7.Cabanosi in aluat

8. Boccelute cu ficatei

9.Poate niste covrigei de rontait...

10.Briose pufoase cu afine

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu