vineri, 12 noiembrie 2010

Tort evantai




un tortulet pe care l-am facut cu ocazia zilei de nastere a fratelui meu....
Blatul, crema si montarea se realizeaza exact ca si la tortul cu crema de nectarine, singura diferenta e aspectul...
Inainte de a taia blatul in doua i-am taiat un capac( de aproximativ 1 cm grosime) pe care l-am taiat apoi in 8 triunghiuri egale si le-am pus deoparte.
Am taiat apoi blatul in doua ....si mai departe exact ca si la torul cu crema de nectarine.................
la sfarsit, dupa ce am lasat tortul cam 2 ore la rece l-am imbracat cu frisca si am asezat deasupra cele 8 triunghiuri de blat sub forma de evantai (ca sa stea mai bine am pus sub fiecare triunghi cate un mot de frisca), le-am presarat cu zahar pudra si am ornat cu o floare din coaja de nectarina si cateva frunze de menta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu