joi, 6 mai 2010

Biscuiti pentru ceai sau cafea


Am gasit aceatsa reteta cu ceva timp in urma si tot mi-am propus ca sa o incerc ...apoi am uitat de ea...iar azi am gasit-o in caietelul cu retete...sincer nici nu mai stiu de pe unde am luat-o dar ideea e ca mi-au iesit niste biscuiti foarte deliciosi...
300 gr faina, 150 gr zahar, 1 plic zahar vaniliat, 2 oua, 200 unt rece, 3 linguri cacao, 2 linguri de iaurt.
Cantitatile de mai sus le injumatatim, mai putin cacao si iaurtul si facem doua aluaturi diferite. In unul punem cacao si in celalalt iaurtul. Facem doua bile din aluaturi, le invelim in folie alimentara si dam la frigider 1 ora.
Pe masa unsa cu ulei intindem apoi acele doua compozitii in forma de dreptunghi si apoi le suprapunem. Rulam, invalim in folie si mai dam 30 de minute la frigider.
Scoatem apoi ruloul, il taiem in felii groase de aproximativ un deget si le asezam in tava tapetata cu hartie de copt. Trebuie avut grija ca sa ramana mai mult spatiu intre biscuitie pentru ca acestia cresc la copt. Dam tava la cuptorul preincalzit cam 30 de minute.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu