duminică, 12 martie 2017

Tort de morcovi (carrot cake )





Am vazut pe blogul Amei Nicolae acest tort de morcovi si mi-am spus ca trebuie neaparat sa il incerc si eu . E foarte gustos. Eu l-am adaptat putin dupa placul nostru si a iesit ceva minunat.

3 oua
200 ml ulei
100 gr zahar brun
1 esenta de vanilie
200 gr faina
1 lingurita scortisoara
1/2 lingurita sare
1 pliculet praf de copt
200 gr morcovi rasi pe razatoarea mica

Pentru glazura: crema de branza 250 gr
                          50 gr zahar pudra

Intai se razuiesc morcovii.
Faina se amesteca intr-un bol cu scortisoara ,sarea si praful de copt.
Ouale se bat cu zaharul iar apoi se adauga uleiul si esenta de vanilie. Se mai mixeaza putin iar apoi se adauga amestecul cu faina. Se amesteca usor cu o lingura de lemn iar apoi se incorporeaza si morcovii rasi.
Compozitia se toarna intr-o forma de tort unsa cu unt sau ulei si tapetata cu faina.
Se pune la copt in cuptorul preincalzit la 170 grade pana trece testul scobitorii.
Se lasa sa se racoreasca in tava iar apoi se scoate pe un gratar unde se lasa se se raceasca complet.


Pentru glazura se mixeaza crema de branza cu zaharul pudra iar apoi se intinde peste prajitura.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu