luni, 13 martie 2017

Paste cu calamari



500 gr calamari congelati  (intregi , gata curatati am avut eu)
2-3 catei de usturoi
vin alb
rosii uscate in ulei (3-4 jumatati am pus eu)
sare, piper, patrunjel verde tocat
ulei de masline
paste (tagliatelle am folosit eu)

Calamarii i-am lasat sa se decongeleze, i-am spalat si i-am lasat la scurs .I-am taiat apoi in bucati.
Intre timp am pus la fiert pastele in apa cu sare dupa instructiunile de pe pachet.
Intr-o tigaie am incins putin ulei de masline si am adaugat usturoiul zdrobit . L-am lasat la foc putin, chiar f putin pana a inceput sa isi lase aroma.

 Am adaugat calamarii si am lasat la foc cam 2-3 minute. Nu trebuie tinuti mai mult pentru ca devin gumati.

Am adaugat si aproximativ 100 ml vin alb demisec .

Am lasat la foc pana s-a evaporat alcoolul iar apoi am pus  rosiile uscate si patrunjelul tocat.

 Am luat cateva linguri din apa in care fierbeau pastele si am adaugat peste calamari. Am mai lasat cam 1 minut la foc.
Pastele fierte intre timp le-am scurs si le-am pus in tigaia cu calamarii. Am amestecat si gata cina.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu