luni, 13 martie 2017

Chili con carne



De cand am citit prima oara reteta am stiut ca v-a fi pe placul sotului si al baiatului meu (combinatia preferata : fasole, carne si sos picant)

500 gr carne tocata (amestec de vita si porc am avut eu)
2 conserve fasole rosie gata fiarta
1 ceapa mare sau 2 mai mici
1 /2 ardei gras rosu
1/2 ardei iute
o conserva rosii in bulion (eu am folosit bulion de casa aproximativ 1 cana)
putin ulei
sare, piper, oregano, chili, chimen macinat, boia dulce

Ceapa se toaca si se pune la calit in putin ulei. Cand devine transparenta se adauga si ardeiul gras taiat cubulete si ardeiul iute taiat marunt. Le lasam sa se inmoaie putin si adaugam carnea tocata . O lasam la calit putin iar apoi adaugam 1/2 lgt boia dulce, chili, putin chimen macinat, oregano, sare si piper dupa gust . Amestecam . Adaugam si bulionul  si o cana de apa si lasam la fiert la foc mai mic amestecand din cand in cand aproximativ 20 minute.
Fasolea o scurgem, o clatim iar apoi o punem la scurs intr-o strecuratoare.
Adaugam si fasolea la sosul de carne  si mai lasam la fiert tot la foc mic inca aproximativ 10 minute.
Servim cu orez fiert.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu