duminică, 12 martie 2017

Papanasi cu branza la cuptor

Tin sa va spun ce acestia sunt cei mai cei papanasi gustati sau preparati pana acum. Si cand te gandesti ca la inceput am fost sceptica....Aveam prin frigider ceva branza , o pofta de ceva dulce si nu prea mare chef de gatit. Mi-a trecut prin minte ca nu am mancat de mult timp papanasi si am cautat o reteta in care as putea sa ii fac la cuptor. Am dat peste aceasta si m-am pus pe treaba. Nu m-am gandit in prima faza sa postez reteta si aici si de aceea nu am facut nici fotografii adecvate ci doar m-am jucat putin. Dar apoi....cand am vazut cat sunt de buni mi-am zis ca ar fi mare pacat sa nu dau mai departe si eu reteta .



300 gr branza dulce de vaci
3 lg zahar
zahar vaniliat sau esenta de vanilie
8 lg smantana
3 oua
6-7 lg gris
3 lg unt
1 pliculet praf de copt
Cu un tel amestecam branza cu zaharul , ouale, vanilia. Adaugam in acest amestec untul topit si racit, smantana si grisul. Amestecam pana se omogenizeaza compozitia.
Ungem niste forme de briose cu putin unt sau ulei si repartizam compozitia in forme .
Coacem papanasii in cuptorul preincalzit la 180 grade cam 25-30 minute.
Lasam sa se racoreasca putin in forme iar apoi ii putem scoate.
Ii servim cu smantana si dulceata de afine .
Nu-i asa ca e foarte simplu?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu