joi, 26 februarie 2015

Tort de morcovi

Baietelul meu este fan deserturi cu morcovi asa ca am preparat acest tort special pentru el....si ne-am bucurat si noi din plin de el....






Pentru blat:
120 gr zahar
100 ml ulei
2 oua
150 gr faina
1 pliculet praf de copt
1 varf de cutit scortisoara
1 varf de cutit sare
1 cana morcov ras fin
1/2 cana nuca macinata
Intr-un bol amestecam faina cu praful de copt si cu scortisoara.
In alt bol mixam ouale cu sarea, zaharul si uleiul.Incorporam amestecul cu faina in aceasta compozitie. Adaugam apoi si morcovul ras si nuca. Amestecam .
Turnam compozitia intr-o forma de tort unsa si tapetata cu faina. (eu am folosit o forma cu diametrul de 26 cm)

Pentru crema:
250 gr mascarpone
100 gr zahar pudra
100 ml smanatana pentru frisca neindulcita (daca folositi frisca deja indulcita puteti renunta la zahar sau cel putin sa injumatatiti cantitatea)

Mixam smanatana pentru frisca cu zaharul pana se intareste. Incorporam apoi mascarponele .
Crema obtinuta o intindem penste blatul copt si racit.
Dam tortul la rece 2 ore iar apoi il putem portiona si servi.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu