joi, 26 februarie 2015

Supa crema de legume

Supele crema nu se numara printre preferatele sotului meu dar aceasta chair i-a placut si lui. Am pregatit-o intr-o zi geroasa de iarna , din ceea ce mai aveam prin frigider pentru ca avem chef sa ies la cumparaturi si ai iesit un deliciu.



3 morcovi
1 radacina patrunjel
1 bucatica telina
1 ceapa
cateva buchetele conopida congelata
2 cartofi
1/2 ardei gras rosu
supa de oase
sare, piper, 
smantana lichida pentru servit
felii de paine pentru crutoane

Morcovii, patrunjelul, telina, ardeiul, ceapa le-am curatat, le-am taiat cuburi mai mari si le-am pus la fiert in supa de oase (cam 1,5 l supa). Cand au fost aproape fierte am adaugam cartofii curatati si taiati cubulete si buchetelele de conopida. Am mai lasam la fiert pana s-au facut si acestea. Am potrivit la gust de sare si piper.
Am dat supa prin blender pana am obtinut o supa crema.
Pentru crutoane am taiat cubulete 3 felii de paine veche de 1 zi si le-am asezat intr-o tava. Am stropit cubulete de paine cu ulei de masline si le-am dat apoi la cuptor pana s-au crocantit.
Am servit supa crema cu smanataan dulce si crutoane de paine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu