duminică, 2 iunie 2013

Cocos fraged in sos de vin




...se pare ca zilele cocosului nostru au fost numarate....sotul a fost cel care i-a venit de hac iar eu am avut misiunea de a-l gati....
    Am stat putin in cumpana asupra modului in care sa il gatesc datorita faptului ca nu era deloc tanar cocosul dar pana la urma mi-a reusit: am avut la masa o supa delicioasa de cocos si o friptura frageda .
     Dupa cum va spuneam, sotul a fost cel care l-a taiat, curatat si transat iar eu trebuia numai sa il pun in oala asa ca in prima faza am pus bucatile de carne intr-o oala mai mare cu apa rece si am dat la foc. Am spumat supa de mai multe ori pana a ramas limpede. Am curatat 3 morcovi , 1 radacina patrunjel, o bucata de telina si o ceapa si le-am adaugat si pe ele in oala cu supa. Bine inteles ca am pus si sare si boabe de piper.
Am lasat carnea la fiert cam o ora dupa care am strecurat supa.
Clar carnea nu era fiarta (nici nu ma asteptam ) dar nu am lasat-o mai mult la fiert datorita faptului ca odata ce aveam deja supa cu carnita  aveam alte planuri.
Intr-o cratita am incins putin ulei si am adaugat bucatile de carne condimentate cu sare si piper. Dupa ce s-au rumenit frumusel pe toate partile am adaugat 2 cepe mai mari taiate solzisori si un ardei gras taiat cubulete. Le-am lasat sa se caleasca putin impreuna iar apoi am turnat deasupra o conserva de rosii in suc propriu si un pahar de vin. Am mai turnat si putina apa cat sa acopere carnea si am lasat la fiert cam o jumatate de ora nu inainte de a condimenta dupa gust cu sare, piper, putin cimbru si oregano.
Morcovii din supa i-am taiat cubulete , i-am adaugat in cratita cu carnea iar apoi am transferat  cratita acoperita cu un capac la cuptor unde am mai lasat-o aproape o ora.
Mi-a iesit o friptura gustoasa si frageda pe care noi am servit-o alaturi de un piure de cartofi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu