luni, 3 iunie 2013

Tort cu masinute de curse ...si iepurasi....

Tony meu scump a implinit luna trecuta 8 anisori...nu imi vine sa cred cum trec ani.....Mi-am dorit un tort mai special in acest an....in viziunea mea era cu totul un alt tort decat cel care mi-a iesit : mai inalt...cu mai multe randuri de crema....designul era altul.....
...dar cum socotelala din targ nu se potriveste cu cea de acasa ,.... si cum ziua micutului meu a fost chiar de Paste ...eu cu treaba multa ...el imi spune cam in ultimul moment ca vrea un tort cu masinute de curse , unul care sa se potriveasca si de Paste....eu am cam ramas fara prea multa inspiratie....intr-un final am avut pe tort si masinute de curse si iepurasi si oua de Paste...o combinatie nu tocmai potrivita dar sarbatoritului i-a placut si asta a fost cel mai important . "LA MULTI ANI TONY SCUMP SI DRAG !!!"










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu