duminică, 23 iunie 2013

Paste cu hribi




....despre aceste paste nu pot sa va spun decat ca sunt absolut delicioase...sincera sa fiu eu nu prea ma dau in vand dupa hribi (sotul in schimb ar manca non-stop ) dar de aceasta data pur si simplu nu am putut rezista...toata lumea a cerut supliment....inclusiv eu........

500 gr hribi
50 gr unt
3-4 catei de usturoi
o cana smantana pentru gatit
sare, piper, nucsoara
parmezan
patrunjel verde tocat
paste tagliatelle

Pastele le fierbem in apa cu putina sare  ( daca se poate paste preparate in casa)
Sotul a fost cel care a curatat si spalat hribii.


Eu i-am feliat si oparit 2 minute (daca atunci cand ii fierbeti /opariti apa se inverzeste sau albastreste nu sunt comestibili.....trucul acesta il stiu de la sot).


Am incins untul intr-o tigaie iar apoi am adaugat hribii scursi. I-am calit cam 5-6 minute pana a scazut lichidul lasat si acestia s-au rumenit usor. Am adaugat usturoiul zdrobit si am mai lasat cateva secunde iar apoi am turnat in tigaie smantana. Am potrivit la gust cu sare, piper , nucsoara. Am lasat la foc cateva minute pana sosul s-a ingrosat putin.



Le-am servit cu mare pofta alaturi de pastele fierte, parmezan si patrunjel verde tocat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu