marți, 25 septembrie 2012

Chifle multigrain

Saptamana trecuta eram la cumparaturi prin Carrefour si am pus ochii pe o punga cu mix de cereale pentru paine. Bine inteles ca am cumparat-o iar sambata dimineata la micul dejun i-am intampinat pe ai mei cu un miros de paine calda care s-a raspandit in toata casa si aceste chifle.



Cum alta reteta nu aveam decat cea de pe ambalajul pungutei m-am hotarat sa o respect pe aceasta.

Reteta suna cam asa:
390 ml lapte caldut
360 gr faina alba
110 gr mix de cereale pentru paine
2 lg unt (eu am pus 2 lg ulei de masline)
1 lgt sare
1 pliculet drojdie uscata

Am pus toate ingredientele in masina de facut paine si am selectat programul de framantare si dospire (se pot framanta la fel de bine si cu mana dar mie imi era lene ) dar dupa 5 minute de framantare am observat ca aluatul era foarte, foarte moale asa ca am fost nevoita sa mai adaug faina....nu am cantarit cata faina am mai adaugat insa cred ca a fost cam 50-60 de grame...asadar va recomand ca daca incercati aceasta reteta sa adaugati din start macar 400 gr faina alba in loc de 360 cum era in reteta.

 Aluatul dospit l-am intins pe masa unsa cu putin ulei, l-am facut sul si l-am taiat in bucati cat mai egale (cum ma grabeam nu am mai stat sa rotunjesc fiecare chifla insa daca aveti timp nu strica sa o faceti).


Am asezat chiflele pe o tava tapetata cu hartie de copt si le-am copt in cuptorul preincalzit ( cam o jumatate de ora a durat la mine)
 ...si o sectiune...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu