duminică, 2 septembrie 2012

Tarta vanilata cu fructe


In data de 30 august am sarbatorit 9 ani de casnicie asa ca mi-am asteptat sotul acasa cu aceasta tarta:









Pentru aluatul de tarta am folosit reteta de: aici.
Pe masa presarata cu putina faina am intins aluatul intr-o foaie cu o grosime de 0,5 cm. Am imbracat cu acest aluat o forma de tarta in forma de inima. Am asezat deasupra aluatului o hartie de copt si am pus deasupra un pumn de boabe de fasole (ca sa nu se umfle aluatul)
Am copt foaia de tarta cam 15 minute.
Pentru umplutura : o budinca de vanilie, 500 ml lapte, 3 lg zahar, fructe de sezon dupa preferinta, un plic tort jelee transparent.
Preparam budinca dupa instructiunile de pe pachet si o turnam asa calda peste foaia de tarta. Lasam pana se raceste complet.Asezam deasupra felii de fructe dupa preferinta.
Preparam un tort jelee dupa instructiunile de pe pachet si turnam glazura de jeleu peste fructe uniform.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu