joi, 6 septembrie 2012

Zarzavat pentru ciorba la borcan



1 kg morcovi
1 kg gogosari
5 radacini de patrunjel
4 radacini pastarnac
1 telina
1 gulie de toamna
frunze de telina
sare neiodata
1 lgt salicil
(Optional se mai pot pune rosii, frunze de leustean , de patrunjel . Eu rosii nu am pus pentru ca nu folosesc rosii la toate ciorbitele asa ca prefer sa pun bulion atunci cand am nevoie iar patrunjel si leustean am pus la congelator asa ca voi pune de acolo in ciorbite ).
Radacinoasele le dam pe razatoarea cu ochiuri mari (cea de la robot in cazul meu) iar gogosarii ii maruntim (tot la robot eu).
Le amestecam pe toate, adaugam 6-7 lg sare neiodata, 1 lgt salicil si lasam sa stea asa 1-2 ore cat sa isi lase lichid. Intre timp mai amestecam ca sa se topeasca sarea.
Punem amestecul de zarzavat il borcane pe care le capsam si le punem in camara.
Din aceste cantitati mie mi-au iesit 5 borcane de 720 ml si unul de 380 ml.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu