miercuri, 20 iulie 2011

Oua coapte in rosii la cuptor

Acesta a fost micul -dejun pregatit sotului meu in aceasta dimineata. Sanatos si satios.....si bine inteles delicios.




2 oua, 2 rosii, 2 felii telemea, 3 felii sunca, sare, piper, ceapa verde, frunzulite de busuioc si patrunjel pentru ornat, putin ulei de masline.
Am uns un vas termorezistent cu putin ulei de masline. Am asezat in vas 3 felii de sunca.
Rosiile le-am spalat, le-am sters cu un servet, le-am taiat un capacel si le-am scos miezul cu o lingurita.Le-am lasat apoi putin la scurs.
Am asezat cate o felie de telemea in fiecare rosie si apoi am spart un ou in fiecare rosie. Am presarat sare si piper pe fiecare.

Am asezat rosiile umplute peste sunca din vas si am dat la cuptorul preincalzit pana s-au copt ouale.

 Am presarat ceapa verde deasupra si am decorat cu frunzulite de busuioc si patrujel verde.


Se serveste cu felii de paine prajita.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu