miercuri, 20 iulie 2011

Fructe congelate pentru iarna

De cativa ani incoace am inceput sa imi congelez fructe pentru iarna. Am congelat pana acum capsuni, zmeura, mure, visine, coacaze, afine, piersici curatate si taiate felii. Metoda dupa care le pun la congelat e urmatoarea: spal fructele in mai multe ape, le las la scurs intr-o strecuratoare iar apoi le asez intr-o tava care intra la congelator intr-un singur strat, astfel incat sa nu se atinga fructele una de alta. Pun tava la congelator cateva ore (sau de pe o zi pe alta si mai bine) iar apoi cand fructele sunt congelate le iau si le pun in caserole.





 
 
 
 
...aici sunt visinele carora le-am scos samburii si pe care le-am pus la congelator
 

...iar aici puse in caserola...

...si afinele....pe acestea le-am pus direct in caserola....si apoi la congelator

....iar aici coacazele rosii...








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu