joi, 6 august 2015

Conopida/broccoli gratinate



Copiii mei nu sunt fani conopida si broccoli,ba chiar  in majoritatea cazurilor nici macar nu vor sa le guste dar cu aceasta reteta i-am facut sa manance fiecare cate o portie.
Puteti sa preparati reteta numai cu conopida, numai cu broccoli sau amestecate cum am facut si eu.

1 conopida
1 broccoli
400 ml smantana pentru gatit
250 gr cascaval razuit
sare si piper dupa gust

Conopida si broccoli le rupem in buchetele si la punem la fiert in apa cu putina sare. Le fierbem cam 5 minute, nu mai mult. Le strecuram si le trecem imediat printr-un jet de apa foarte rece.
Ungem cu unt sau ulei o tava sau forma care merge la cuptor si asezam in tava buchetelele de broccoli si conopida.
Amestecam cascavalul cu smantana si potrivim la gust de sare si piper. Turnam amestecul cu smantana peste conopida si broccoli si  dam tava la cuptorul preincalzit la 170-180 grade pana se rumeneste putin deasupra.
Noi am servit langa un gratar din piept de pui dar se poate servi si simplu, e o mancarica absolut delicioasa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu