joi, 9 octombrie 2014

Quesadilla cu omleta si carnat





Tare mult ne-a placut aceasta quesadilla cu omleta asa ca le-am promis alor mei inca o portie in weekend . Noi am servit-o sambata la micul dejun dar merge foarte bine si ca si o cina sau pranz rapid.

Pentru doua persoane avem nevoie de :
2 lipii
4 oua
carnat afumat
cascaval razuit
cateva fire de chives sau codite de ceapa verde
sare, piper

Pentru inceput ne pregatim toate ingredientele ca sa le avem la indemana. Este important sa facem acest lucru pentru ca trebuie sa ne miscam rapid cu lipiile care daca nu avem grija se pot arde.

Taiem carnatul rondele subtiri.
Razuim cascavalul.
Batem ouale cu putina sare si piper.
Tocam firele de chives sau ceapa verde.
Intr-o tigaie punem carnatul la prajit fara adaos de ulei pentru ca isi va lasa el grasimea.
(eu eram la a doua portie de quesadilla si de aceea tigaia imi arata asa....la prima am uitat sa fotografiez etapele de lucru).
Cand carnatul e prajit turnam in tigaie ouale batute si le lasam la foc mic pana omleta incepe se se inchege si la suprafata.
In acest moment presaram peste omleta chives tocat si cascaval. Lasam cateva secunde pana incepe se sa topeasca cascavalul.
Acoperim omleta cu prima lipie si apasam usor cu paleta pentru ca lipia sa se lipeasca de omleta (cascavalul va fi pe post de lipici ).
Cu ajutorul unei farfurii intinse intoarcem omleta .
Foarte repede presaram  chives si cascaval si  pe aceasta parte de omleta. Lasam cateva secunde ca sa se topeasca cascavaul si acoperim cu a doua lipie. Apasam usor din nou iar apoi tot cu ajutorul farfuriei intinse intoarcem quesadilla inca o data ca sa ajunga cu a doua lipie pe tigaie.

O lasam la foc cateva secunde iar apoi o rasturnam pe un platou si o taiem cu ajutorul unui cutit pentru pizza.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu