marți, 21 octombrie 2014

Sandwich cald cu ton si mozarella

Afara incepe sa se racoreasca din ce in ce mai mult asa ca un sandwich cald, aburind este numai bun la micul dejun. Eu le-am preparat in weekend si s-au evaporat imediat Chiar si fiul meu care nu suporta pestele a mancat cu pofta si mi-a spus ca este unul dintre cele mai bune sandwich-uri pe care le-a mancat vreodata.



Pentru doua portii avem nevoie de :
2 felii de paine mai mari (eu una dintre ele am taiat-o in doua ca sa imi incapa in tava)
1 conserva ton bucati in suc propriu
1/2 ceapa (rosie am pus eu)
zeama de lamaie (cam 2 lgt sau dupa gustul fiecaruia)
2 lg smantana
1 rosie mai mare
mozarella
sare, piper

Scurgem bine tonul iar apoi il maruntim cu o furculita. Adaugam peste ton smantana , ceapa fin tocata si zeama de lamaie. Amestecam. Condimentam dupa gust cu sare si piper.
Asezam feliile de paine intr-o tava tapetata cu hartie de copt. Repartizam tonul peste feliile de paine. Rosia o taiem rondele subtiti pe care le asezam peste ton. Taiem si mozarella tot rondele pe care le punem peste rosii.
Dam tava la cuptorul preincalzit la 200 grade si pe coacem la functia grill cam 5 minute.
Le servim imediat.....cu pofta pentru ca sunt atat de buneeeeeeeeeeeee.................

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu