joi, 13 februarie 2014

Salata caprese



Imi era dor de o salata de rosii si branza si cum aveam mozarella prin frigider m-am gandit sa prepar rapid una. Bine inteles ca busuioc nu aveam proaspat ...cel din ghiveci s-a cam chelit si nici in congelator nu aveam asa ca am folosit din cel uscat, la punga...si nici rosiile de iarna nu au gustul celor de vara din gradina ...dar pana la urma a iesit o salata destul de gustoasa...numai buna sa ne potoleasca pofta.

Pentru inceput am pregatit dressingul, adica am amestecat 1 lgt busuioc uscat cu 1 catel de usturoi zdrobit, cateva boabe de piper rosu pe care le-am zdrobit in mojar, putin ulei de masline si putina zeama de lamaie (optional).



Am scurs mozarella de zer si am taiat-o felii. Tot felii am taiat si o rosie mare.Le-am asezat apoi intercalat pe o farfurie, am stropit cu dressingul si gata.


Da, stiu...lipseau frunzulitele de busuioc proaspat din farfurie dar neavand m-am adaprat la situatie....voi daca aveti sa le puneti neaparat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu