marți, 5 noiembrie 2013

Spaghete milaneze rapide


3 catei de usturoi
250 gr sunca presata/kaizer (eu am pus din amandoua)
300 gr ciuperci (8 am pus eu)
sos de rosii (300 gr bulion am folosit eu)
sare, piper, busuioc
1 pachet de spaghete
parmezan

Spaghetele le fierbem in apa cu putina sare dupa instructiunile de pe pachet.
Intre timp ne ocupam de sos.
In 2-3 lg de ulei calim usturoiul taiat feliute.Adaugam sunca taiata fideluta si o prajim. Adaugam si ciupercile taiate felii si le lasam sa se prajeasca impreuna.
Turnam sosul de rosii peste ciuperci, adaugam si 2-3 lg din apa in care fierb spaghetele si lasam sa fiarba cam 5 minute.
Condimentam dupa gust cu sare, piper, busuioc.
Spaghetele fierte si scurse le adaugam in tigaia cu sosul, amestecam si servim imediat cu parmezan presarat pe deasupra.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu