duminică, 17 noiembrie 2013

Chiftele de conopida si pui

...noua ne-au placut foarte mult aceste chiftelute...baietelul meu a spus chiar ca sunt mai bune decat cele numai din carne....
1 conopida (cam 1 kg a avut a mea)
250 gr piept de pui tocat
1 ceapa
2 oua
2 felii de paine inmuiate in lapte
sare, piper, marar verde tocat
pesmet
ulei pt prajit
 
Conopida o desfacem buchetele si o punem la fiert in apa cu putina sare cam 10 minute. Conopida fiarta o punem la scurs intr-o strecuratoare iar apoi o zdrobim.
Amestecam piureul de conopida cu ceapa fin tocata, pieptul de pui,ouale, painea inmuiata in lapte si stoarsa.
Condimentam dupa gust cu sare ,piper. Adaugam si mararul.
Mie mi s-a parut cam moale compozitia asa ca am mai adaugat si 1 lg pesmet.
 
Cu mana umeda formam chiftelutele pe care le dam prin pesmet si le prajim in ulei incins. 
Le scoatem pe servetele ca sa eliminam surplusul de ulei.

Noi le-am servit cu salata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu