miercuri, 10 aprilie 2013

Chiftele din soia





un pachet de soia granule
2 cartofi
3-4 catei de usturoi
sare, piper, boia
faina 2-3 lg ulei
patrunjel verde tocat
ulei pentru prajit
seminte de susan si pesmet

Fierbem soia in apa cu putin delikat cam 10-15 minute iar apoi o lasam la scurs.
Cartofii ii spalam bine si ii fierbem . Ii lasam apoi la racit si ii curatam.

Intr-un bol amestecam soia  cu cartofii dati pe razatoarea mare sau zdrobiti, usturoiul pisat, sare, piper, boia , patrunjelul,2-3 lg de ulei si faina cat cuprinde pt a lega compozitia ( nu intra multa).

Cu mana umeda formam chiftelute  de marimea unei nuci mai mari pe care le prajim in ulei incins.




O parte din ele le-am prajit asa iar pentru un gust si mai bun puteti sa le dati asa cum am facut si eu prin susan sau pesmet.
Noi le-am servit cu spanac pe care l-am tras putin la tigaie.

Intr-o tigaie wok am calit in 3 lg de ulei 2 catei de usturoi pe care i-am zdrobit cu lama unui cutit. Am adaugat 500 gr de spanac proaspta , spalat si ales si le-am calit impreuna cam 10 minute.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu