sâmbătă, 5 ianuarie 2013

Cubulete cu somon

....si tot din seria aperitivelor de pe masa de Revelion va prezint si aceste cubulete cu somon. Reteta am gasit-o in timp ce re-rasfoiam  numarul din Iulie 2010 al revistei Click pofta buna! in goana cautarii dupa retete pentru masa de sarbatori....Aceste cubulete cu somon pe langa faptul ca sunt foarte aspectuoase sunt si foarte bune si rapid de preparat....






Ingrediente :
1 paine neagra feliata (din care eu am folosit cam 3-4 felii)
300 gr branza dulce
200 gr smantana
100 gr somon afumat (eu am pus cam 150 gr)
1 plic gelatina granule
1/2 lg marar (eu nu am pus in crema)
sare, piper.

Se mixeaza branza cu smantana. Gelatina se hidrateaza in 2-3 lg apa iar apoi o topim pe aburi si o incorporam in crema de branza. Somonul il taiem cubulete si in amestecam cu branza. Potrivim la gust de sare si piper.
Se tapeteaza o tava mai mica cu folie alimentara si asezam in tava feliile de paine decojite. Turnam deasupra crema de branza si nivelam. Dam la rece peste noapte.
Cu un cutit bine ascutit taiem cubulete .


Decoram cu frunzulite de marar.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu