luni, 23 noiembrie 2009

Ciorbita de conopida -varianta de post


...pot sa spun ca anul acesta am incercat o multime de variante de mancaruri cu conopida, ...si pentru ca desi e sfarsit de noiembrie si am intrat in Postul Craciunului cum inca mai gasim prin piata conopida am zis ca sa incerc si o varianta de post a ciorbitei de conopida...


deci: o conopida, 1 morcov, o radacina patrunjel, o bucata telina, o ceapa, un ardei gras, o rosie sau bulion, sare, piper, vegeta cu gust de legume, 1 lingura faina, patrunjel verde tocat, putin ulei.


Am curatat toate legumele, le-am taiat cubulete mici si le-am pus la calit impreuna cu putin ulei. Cand legumele s-au inmuiat am adaugat apa si am lasat la fiert. Am desfacut conopida in buchetele si am lasat-o 10-15 min in apa rece. Cand legumele au inceput sa fiarba am adaugat si conopita , am condimentat cu sare, piper vegeta si am lasat la fiert. Cand toate au fost fierte am amestecat o lingura faina cu putin bulion si putina apa, am turnat sosul in ciorba si am mai lasat la fiert inca 3-4 minute. Am acrit ciorbita cu o lingurita de otet, am mai lasat sa dea un clocot si am luat de pe foc. La sfarsit se presara patrunjel verde tocat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu