duminică, 8 noiembrie 2009

Prajitura caramel


o prajitura pe care am mai facut-o de cateva ori atunci cand doream ceva dulce si nu aveam timp prea mult. Deci:


un blat din 8 oua, 8 linguri de zahar, 6 linguri faina, 2 linguri cacao, un praf de copt.

Se separa ouale, albusurile se bat spuma cu zaharul, se adauga galbenusurile, faina, cacao si praful de copt. Se amesteca de sus in jos cu o lingura de lemn. Se toarna in tava de la aragaz tapetata cu hartie de copt si se pune la copt la foc mediu. Se verifica cu o scobitoare cand e gata.


Crema: 2 plicuri crema instant cu gust de caramel de la Dr Oetker preparate cu 400 ml lapte rece si 5 lg zahar dupa instructiunile de pe pachet.


Dupa ce s-a racit am taiat blatul in doua si l-am umplut cu aproximativ 3/4 din crema iar deasupera am pus cealalta parte de crema si apoi am presarat o cana de nuca taiata bucati si prajita si ciocolata razuita.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu