duminică, 6 septembrie 2009

Pui umplut cu legume la cuptor
















un pui de aprox 1,5kg, ciuperci champignon, un morcov, ardei gras, ceapa rosie, rosii cherry si condimente( eu am pus: sare, piper, rozmarin, maghiran, praf de usturoi, oregano,cimbru , boabe de mustar, chimen pudra si putina vegeta), putin ulei, 1/2 cana apa.










Puiul se spala si se zvanta cu un servet de bucatarie. Legumele se curata si se taie dupa preferinta.





Intr-un bol mic am amestecat toate condimentele de mai sus impreuna cu putin ulei. Cu o parte din acest amestec am uns bine puiul in interior si apoi l-am umplut cu legumele taiate si putin sarate. Intr-un vas de yena am asezat puiul si apoi l-am uns pe dinafara bine cu restul de condimente. Legumele ce au ramas le-am asezat in jurul puiului, am adaugat apa, am acoperit vasul si l-am pus la cuptor cam o ora. Cand carnea si legumele s-au inmuiat am luat capacul de la vasul de yena si am mai lasat puiul la cuptor pana s-a rumenit frumos ( l-am si intors ca sa fie bine rumenit pe ambele parti).





Noi am servit cu cartofi la cuptor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu