marți, 15 iulie 2014

Omleta cu legume

...si tot din seria ce mai mancam la micul dejun....si pentru ca e vara si avem multe legume la dispozitie si incercam sa eliminam mezelurile din comert am incercat omleta cu legume in locul celei cu sunca....si copiilor chiar le-a placut...


Pentru doi copilasi eu am folosit:
1 morcov
1 dovlecel
4 ciupercute
4 oua
sare, piper, putin ulei.

Am curatat morcovul si dovlecelul si i-am taiat felii subtirele pe care le-am pus la calit in 2 lg ulei plus 2 lg apa. Cand morcoul si dovlecelul s-au inmuiat am adaugat si ciupercutele taiate felii. Le-am lasat la foc pana s-au inmuiat si acestea si a scazut lichidul lasat de ele.


Am batut usor ouale cu putina sare si piper si le-am turnat peste legumele din tigaie . Am acoperit cu un capac si am lasat la foc mic pana omleta s-a copt.


Am scos-o pe o farfurile cu ajutorul unei palete iar apoi am feliat-o si am servit-o copiilor cu rosii si castraveti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu