marți, 15 iulie 2014

Ochiuri in dovlecei


Ce sa le mai dau copiilor la micul dejun??? In fiecare zi ma confrunt cu problema aceasta, mai ales de cand sunt in vacanta . In timpul scolii si gradinitei Iulia lua micul dejun la gradi pentru ca acasa nu reuseam nicicum sa o fac sa guste ceva  iar pentru Tony nu era timp decat de sandwichuri rapide, cereale cu lapte, covrgi cu sana sau din cand in cand caute ou fiert sau prajit. Acum e vara, pietele sunt pline de legume proaspete asa ca neaparat vreau ceva sanatos dar care sa le si placa.
Am incercat deja cateva variante de mic dejun care chiar au fost pe placul lor si pe care vreau sa vi le impartasesc si voua in cazul in care mai sunt mamici care isi pun mereu problema " Ce sa le mai dau copiilor la micul dejun???"

Asadar sa revenim la ochiurile in dovlecei :




2 dovlecei (sau in functie de cate persoane aveti la masa)
4 oua
cascaval afumat
sare, piper, putin ulei

Dovlecei i-am curatam de coaja si cu o lingurita le-am scobit miezul.
Am asezat dovleceii intr-o tava unsa cu putin ulei si i-am presarat cu putina sare.
Am spart cate un ou in fiecare dovlecel, am presarat putina sare si piper, am stropit cu putin ulei deasupra si am dat tava la cuptorul preincalzit.

 Cand ochiurile au inceput sa se inchege am presarat putin cascaval afumat razuit deasupra si am lasat pana s-a topit si cascavalul.

Eu l-am facut putin mai bine coapte pentru ca asa le plac alor mei dar puteti sa le lasti mai putin la cuptor daca doriti
Noi le-am servit cu rosii si paine prajita.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu