luni, 18 aprilie 2011

Ciocanele cu hribi si rosii la cuptor



6 bucati ciocanele de pui mai mari
500 gr hribi congelati
1 rosie
4-5 catei de usturoi
sare, piper
1-2 crengute de cimbru (eu am avut din congelator), maghiran.
ulei de masline.

Am asezat ciocanelele condimentate cu sare si piper intr-o tava unsa cu putin ulei. Printre ele am asezat hribi decongelati taiati grosier si apoi am presarat usturoiul taiat felii mai groase. Rosia am taiat-o felii si am asezat feliile de rosie peste ciocanele.




Am mai presarat putina sare deasupra, piper proaspat rasnit, 2 crengute din cimbrul pe care il am de asta vara pastrat la congelator si cateva fire de maghiran proaspat (din ghiveciul de pe pervaz)

 si apoi am mai stropit cu putin ulei de masline. Am adaugat si un paharel pe apa, apoi am acoperit tava cu folie de aluminiu si am pus-o la cuptor cam 40 de minute. Intre timp am mai scos tava de la cuptor de vre-o doua ori ca sa stropesc carnea cu sos din tava, iar inainte cu 10 minute de a fi gata am indepartat folia de aluminiu ca sa se rumeneasca frumos ciocanelele.
Noi am servit langa un piure de cartofi (asta a fost dorinta fiicei mele).


Un comentariu: