luni, 29 martie 2010

Salata de spanac

Zilele trecute am primit de la o vecina mea o punga mareeeeee de spanac crud.....o parte din el l-am fiert pentru un piure ........dar parca era prea mult... asa ca ........din restul am pregatit o salata care spre surprinderea mea a iesit mai mult decat delicioasa..........si unde mai pui ca era si  FOARTEEEEEEE sanatoasa..........mersi Simona....
deci:
 aproximativ 500 gr spanac proaspat se spala si se rupe in bucati nu foarte mici.
O legatura de ceapa verde se toaca marunt se se adauga la spanac
Se face un dressing din sare, putin ulei se masline si otet balsamic (recent achizitionat in cazul meu), si am mai adaugat eu si putina zeama de lamaie ( asta pentru ca mie imi plac mult lamaile).
Se toarna dressingul peste spanac si ceapa verde, se amesteca usor si se serveste imediat.......yamiiii

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu