duminică, 18 ianuarie 2015

Chec cu iaurt si lamaie



   Ieri a fost primavara la Oradea. Desi suntem abia la jumatatea lunii Ianuarie ieri am avut temperaturi de luma Martie si ne-am bucaurat din plin de aceasta zi minunata. Copiii au stat aproape toata ziua pe afara: s-au jucat cu pisica si cainele, s-au dat pe biciclete , s-au jucat la nisip . Sotul a curatat curtea iar eu dupa ce mi-au terminat treaba pe la bucatarie am curatat de uscaturi rondurile de flori. A fost o zi minunata.
    Si pentru ca a fost o zi ca de primavara am hotarat sa fac si un desert mai de primavara pe care copliasii l-am servit langa o cana cu lapte (acesta a fost si micul dejun de azi dimineata) iar noi langa o ceasca de cafea.

Avem nevoie de:
4 oua
un pahar cu iaurt (125 ml)
1 pahar zahar (in reteta era 2 pahare dar eu am considerat ca este de ajuns unul....daca va doriti un chec mai dulce puteti pune mai mult zahar)
3 pahare faina
un pahar cu ulei
coaja rasa de la o lamaie (asta daca aveti lamaii bio...eu cum nu am avut am preferat sa nu pun coaja)
2-3 lg suc proaspat stors de lamaie
1 pliculet praf de copt

Mixam ouale cu zaharul iar apoi adaugam uleiul, iaurtul si zeama de lamaie.
Faina o amestecam cu praful de copt si o incorporam in prima compozitie.
Tapetam,o tava de chec cu hartie de copt si turnam in ea compozitia.
Coacem checul in cuptorul preincalzit la 170 grade 45-50 minute (depinde de cuptor). Ca sa fiti siguri ca este gata faceti testul cu scobitoarea.
Lasam checul sa se racoreasca iar apoi il pudram cu zahar.
Mie mi-a placul mult consistenata usor umeda si aroma data de lamaie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu