marți, 26 martie 2013

Supa crema de mazare 2



Copilasii mei mofturosi nu vor nicicum sa accepte mazarea ca si aliment...nici macar sa guste....Cand vad in vre-o mancare bobitele verzi imediat aceasta devine necomestibila asa ca eu trebuie sa ii mai pacalesc din cand in cand cu aceasta supa crema in care nu se vede nici un bob de mazare.

500 gr mazare proaspata sau congelata
3 fire de ceapa verde
1 morcov
sare, piper
smantana pentru servit
Punem la fiert intr-o oala morcovul curatat si taiat rondele, mazarea si ceapa verde . Condimentam cu sare si piper.


Cand legumele sunt bine patrunse le strecuram (pastram apa in care au fiert ) si le dam prin blender imprena cu putina supa in care au fiert.
...si pentru ca domniile lor sa nu simta cumva vre-o coaja de la mazare eu am mai dat piureul obtinut printr-o sita deasa iar astfel am obtinut o supa crema foarte fina si catifelata....
Subtiem supa dupa preferinta cu apa in care au fiert legumele (in cazul meu am subtiat-o dupa preferinta copiilor).
Servim cu paine prajita si su smantana.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu